2012. június 16., szombat

Természetes Német Különlegességek: Charlotte Meentzen Kozmetikumok


Nem rég jöttem haza az Egyesült Királyságból, és esztrevettem hogy édesanyám hozott nekem Charlotte Meentzen krémeket kis próbatasakokban.  A Kräutervital termékcsaládból kaptam kettő darab kräutervital krémet (kräutervital-creme), egy darab orchidea krémet (orchidee-creme flüssig), egy darab színezett nappali krémet (tagescreme getönt naturell mit macademia-nüssöl), egy darab lótusz krémet (lotus-creme), és egy darab vitaminos nappali krémet (vitamin tagescreme) amelyt már el is használtam.  A linken a termék megtekinthető angolul és németül:

http://www.meentzen.de/en/Product-Line-Up/Kraeutervital-Normal-Skin/Vitamin-Day-Cream.html

Most a vitaminos nappali krémről fogok beszélni.  Egy kicsit tartottam a nappali krémektől mivel a bőröm nagyon hamar kiütéses lesz.  A bőröm amúgy eléggé olajos, és előfordulnak nálam nagyon mélyen ülő miteszerek.  De ebben a termékben egyáltalán nem csalódtam, még annak ellenére hogy most ebben a nyári melegben vittem fel az arcomra reggel (nem bírtam ki annyira kíváncsi voltam :D).  Nem lettem kiütéses tőle, és attól hogy eleinte egy kicsit zsíros felvitele után, nagyon hamar felszívódik és kissé mattítja a bőrt.  Illata kellemes, kissé virágos, állaga pedig könnyű és nem lepne meg ha vízalapú lenne, még egy kis alapozót is lehet a tetejére kenni.  A krém fehér és nem színezett, és nem kell belőle sok, csak egy vékony rétegek kell egyenletesen eloszlattni a arcbőrön, így ez az egy próbatasak (2,5 ml) is három alkalomra elég volt.  Árban nem olcsók, de én mindig úgy veszem észre hogy a jó minőségű, kissé drágább termékek mindig jobbak, és sokkal tartósabbak, így hosszú távon megérik az árukat.

A többi terméket időben kipróbálom, de van amelyiket majd csak télen tudom csak, mivel némelyik száraz bőrre való, és többnyire nem csak nekem, de másoknak is, a téli évszakben szárad ki legjobban a bőre. Összegezve, szerintem ez egy termékcsalád amelybe érdemes belenézni és kipróbálni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése