2012. november 12., hétfő

"Meglepetés" Csomag Magyarországról/ "Surprise" Package from Hungary :)

Eljött az a nap, amelytől egy magyar szerintem a legjobban retteg... kifogyott az összes tubusos gulyáskrémem/pörköltkrémem/piros aranyom...  Tehát, küldettem anyummal (köszönöm anyu! :)) magamnak egy csomagot ezt a problémát megoldani (a házi édes-nemes paprikám is gyorsan fogy, de szerintem most már ki fogom bírni a téli szünetig).  Ma megérkezett, és hát mit mondjak, nagyon örültem (mint majom a farkának :p).  Annyira örültem hogy gondoltam megosztom veletek képekben az élményt ahogyan kibontottam a csomagomat :).









The day that a Hungarian I think dreads most arrived about a week ago... I ran out of all my tubed goulash pastes (gulyáskrém), stew pastes (pörköltkrém) and Piros Arany (a concentrated, very salty pepper paste)...  Therefore, the problem had to be solved as quickly as possible, so I sent myself some via my mum (thanks Mama! :)) :p (I'm running low on my homemade paprika as well, but I think I can cope until the winter break with what I have :p).  Today my package arrived and I was extremely happy :).  I was so happy in fact that I decided to share my joy of opening my package in pictures with you guys :).  Enjoy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése