2013. február 2., szombat

Sziasztok!

Na szóval az történt, hogy lemerült a gépem, ezért inkább mellőzném az előzőleg ígért bejegyzést,és helyettesíteném valami mással...  Vége a vizsgaidőszaknak és az ünneplésnek (hogy vége a vizsgaidőszaknak :p).

Tehát, már egy ideje készültem a következővel nektek, egy kis személyes kedvenc :).  Szerintem mindenki emlékszik arra a pillanatra (főleg a lányok) amikor végre elég idősek voltak ahhoz hogy valamilyen parfümöt hordjanak.  Hát ez a személyes "elsőm" :) a "So Kiss Me".  Még kint Kanadában használtam de amikor Európába költöztünk, akkor nem láttam, de amióta itt vagyok az Egyesült Királyságban, újra megtaláltam :).  Eleinte csak a test spray-t használtam, de szerencsém volt, és találtam egy egész készlettel parfümmel, ajakbalzsammal és testápolóval :).  Keressétek a Tesco-ban, lehet hogy otthon kapható :).

Finom az illata, mély és szexis ;), próbájátok ki ti is!



Hi Everyone!

So, basically what happened was that my camera battery died... therefore instead of proceeding to write about the entry previously promised, I have prepared something else for you guys...  It's the end of exams and celebration (that it's the end of exams :p).

So, I've had this one prepared for quite a while now, a little personal favourite of mine :).  I think everyone remembers that moment when you (especially the girls) could finally wear your own perfume.  Well this was my personal "first" :) called "So Kiss Me".  I used to use it back in Canada, but after to moving to Europe I didn't see it anywhere, but since I'm in the UK I managed to rediscover it :).  At first it was just the body spray that I used, but I was lucky enough to get a full set with a perfume, lip balm and body lotion included :).  Look for it in Tesco (or any other large supermarket chain) :).

It's got a lovely deep scent that's sexy ;), try it out for yourselves!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése