2013. február 9., szombat

Várjatok! Még következik egy pár finomság :).../ But wait!  More yummies to follow :)...

Vegetáriánus Gulyásleves/ Vegetarian Goulash Soup

Meg kell hogy mondjam, ez nem okozott csalódást, az igaz, hogy ha a marhahúst fűszeres tofuval és szója hússal helyettesítjük, nem teljesen az igazi, de nem is rossz, attól még lehet belőle egy jóízűt enni :).  Egy pár kritika az alapanyagokkal kapcsolatban, aki még nem evett szójahúst, és nem ismeri az ízét, az mellőzze, őszínten szólva, nekem nem jött be mivel jellegzetes íze van, és kicsit elrontja a levét (de ez csak a személyes véleményem/tapasztalatom).  Szerencsére én nagy tofu rajongó vagyok, ezzel melegen tudom ajánlani, főleg a fűszerezett vátozatát :).  A gulyáslevest ugyanúgy készítettem mint ha hússal, csak a húst helyettesítettem tofuval, szója hússal.  Ez erősen tudom ajánlani azoknak akik valami különlegeset akarnak kipróbálni :).

U.i. A barátom vegetáriánus és neki nagyon ízlet, két nagy tányérral szedett magának (és én is) :p, úgyhogy ez szerintem magától beszél :D, próbáljátok ki ti is!




Igen, az ott az Öko Panna és Öko Palkó bögrém a sarokban :p

Well, what can I say?  This recipe did not disappoint, it is true though that is wasn't the same without beef, but one can still have a thoroughly enjoyable meal :).  A few small critiques regarding the ingredients, for those unfamiliar with soy meat and its flavour, I recommend you leave it out entirely, because honestly, I think it ruined the broth a little bit because it has a very distinctive taste (but this is just my personal opinion).  Thankfully I am a huge tofu fan, I love the stuff so I can highly recommend it as a more than suitable substitute for stew beef, especially the seasoned/flavoured kind :).  I prepared the goulash the same way I as I would normally, only instead of using beef I used soy meat and tofu.  I can highly recommend this version to those who would like to try something unique :).

P.S. My boyfriend is a vegetarian and he quite enjoyed it, he had seconds, (and so did I) :p, so I think it speaks for itself :D, I hope you can all try it out!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése