2014. szeptember 4., csütörtök

Rival de Loop Klärende Maske (Rossmann)/ Rival de Loop Tisztító Arcmaszk

Sziasztok!

Ma kint írok a kertben, gondoltam kihasználom a szép időt (amég van), és fegyelmezem a kutyákat :p. A Rossmann-ban vásároltam pár hete ezt a maszkot. Ahogy tudjátok, kedvencem a holt tenger ásványos maszk, ezért gondoltam hogy a Rossmann márkáját is kipróbálom. Be kell hogy valljam, és szégyelem is, de ez talán a legjobb amit addig használtam. Azért szégyelem bevallani, mert rég me határoztam, hogy soha többé nem vásárolok ott, mert eddig nem volt egy jó tapasztalatom egyik üzletben sem itt ahol lakom, a személyzet nem volt valami kedves, enyhén szólva... de most ez kivételes alkalom volt, szerencsére.

Amikor utóljára vettem ilyen összetételű maszkot, mindig a Dm-ben vettem, de tavaly télen amikor utóljára vásároltam és alkalmaztam, valami nem stimmelt. Azt hittem hogy a szavatossági ideje lejárt, de közben kiderült hogy nem is az volt vele a gond, hanem lehetséges hogy a receptjét megváltoztatták, mert túl folyékony volt az állaga, és nem is száradt meg mint régen.

Kellemesen meglepődtem a Rossmann maszkján. Nagyon jó allágú termék, kék színű a krémje, szép egyenletesen felvihető, és szinte pille könnyű, egyszerűen szuper :)! Ráadásul jó árban is vásárolható, ára: 149 HUF (két alkalomra osztott tasak). Ebből mégegyszer biztos venni fogok :). (És persze jól végzi a dolgát is!)



Hi Everyone!

Today I am writing outside in yard, might as well take advantage of the nice weather while it lasts :). I am also disciplining the dogs :p. I bought this mask in Rossmann a couple of weeks ago. As you all know, I love dead sea mineral masks, that's why I thought I might as well try out Rossmann's own brand. I have to admit, though I am ashamed, that this mask is probably the best of its kind I have tried so far. The reason why I am ashamed to admit this is because I vowed never to shop in any Rossmann drugstore again because the customer service was very disappointing, to put it nicely. But this was an exception.

When I last purchased a dead sea mineral mask, it was last winter, my usual from Dm. There was something not quite right with it though, I thought perhaps is was past its best before date, but it turned out that was not the case. I think that they might have changed the recipe, because mask was too runny and it did not dry as well as it should have.

I was pleasantly surprised when I tried out the mask produced by Rossmann. It has an amazing, light texture, with a blue colour and an easy, even application. It's fantastic! Not to mention it is at an affordable price: 149 HUF. I will definitely be re-purchasing this :). (Not to mention it does the job right!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése