2012. július 24., kedd

Charlotte Meentzen- Színezett Nappali Krém Makadám Dió Olajjal

Hát, sajnálom, de a Charlotte Meentzen színezett nappali krémről nem tudok sok jót írni, úgy látszik a bőrtípusomhoz nem volt megfelelő, pedig "normal/zsíros/száraz" bőrre ajánlott.  Nekem kimondottan zsíros volt, pedig tényleg ragyogó lett a eredmény, és mégis kiütéses lettem tőle...  Így abba kellett hagynom a használatát.

Azért ez ne hátráltasson senkit attól hogy egy színezett nappali krémet kipróbáljon, nekem is ez volt az első alkalmam, és tényleg jó lett az eredmény, de mégsem tetszett a bőrömnek.  Ez a színezett nappali krém eleinte kissé megijesztett mivel eléggé sötét színű, legalábbis a bőrtónusomhoz sötét, és aggódtam hogy felvitele után olyan lesz mintha rossz alapozó színt kentem volna az arcomra, pedig ez abszolut nem így volt. Egszséges ragyogást biztosított az arcomnak, egészségesnek tűnt az amúgyis kissé sápadt arcbőröm.  Elmentem az edzőterembe és várhatóan foltos lett a törölközőm amivel az ízzadságot az arcomról szoktam törölni.  Most utólag visszanézve nem volt jó ötlet edzőterembe menni úgy hogy egy színezett nappali krém volt az arcomra kenve, néha kihagy az agyam :p.

Idézetek a linkről:

"Előnyei: A makadám dió olaj, henna és dió kivonat segít ápolni a bőrt és az arcnak szép természetes tónust kölcsönöz.

Használat: minden reggel

Bőrtípusok: normál/zsíros/száraz bőrre"

Ezt a terméket inkább száraz bőrre tudnám ajánlani, főleg a téli evszakban, amikor kifehéredik a bőr, és száraz hideg a levegő, de miteszeres bőrre semmiképp nem tudnám ajánlani, mert ez a termék inkább irritálja és eltömíti a pórusokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése