2012. július 10., kedd

Helia D- A Napraforgó kivonat Csodája :)

Itt a link a Helia D weboldalához: http://www.helia-dbeauty.com/en/

és még egy link egy segítőkész weboldalra ezekről a termékekről: http://helia-d.org/

Akkor hol is kezdjem?  A csomagolással, szerintem.  Tudom hogy azt mondják nem jó megítélni valamit a külseje alapján, de néha igenis fontos hogy a külső is ugyanolyan jól nézzen ki mint ami belül van :) és ez így is van a Helid D termékeivel.  A csomagolásuk gyönyörű, már az arckrémem doboza láttán olyan ízlésesnek és extravagánsnak érzem magam :).  Fekete az alap szín az összes Helia D termék csomagolásánál, és a fekete híres arról hogy mindent elegánsabbá tesz ;).

Jelenleg a Hidratáló Éjszakai Krémet használom amely minden bőrtípusra jó.  Shea vajat és E vitamint is tartalmaz.  Azt kell hogy mondjam, messze vagyok a csalódottságtól, ez egy kiváló termék.  Ahogyan az előbb is említettem, a bőröm nagyon hamar kiütéses lesz és hogy kissé zsíros, miteszeres, és emiatt tartottam a hidratáló krémektől, még akkor is amikor a legnagyobb szüksége lett volna rá mert aggódtam, hogy bármilyen hidratáló krém csak rosszabítaná a helyzetet.  Ez már az elmúlt időben változott mivel már nem vagyok tini, már a 20-as éveimben vagyok, és a bőröm most már tud valamennyire viselkedni :).

A Helia D termékei lassan olyanná válnak, amikért egyszerűen rajongok és imádok.  Bárkinek tudnám ajánlani, aki valami újat és különlegeset keres.  Már az is kiderült hogy a hidratáló krém csodákat művel a hámlás ellen ha megég a bőrünk a napon (arcon, nyakon, mellkhason természetesen).




Már több ismerőstől kaptam visszajelzéseket a termékekről, olyanokról is amiket még én sem próbáltam ki, de fogok majd a jövőben.  A kéz és testápolók csodálatosak, de azért mégis van egy termék amit sajnos nem tudnék javasolni, és azok az arctisztítókendők...  Ez nem csak az én véleményem hanem édesanyámé is, de az arctisztító kendőik nagyon durvák tappintásra, tehát nem váltanak ki túl kellemes érzést a bőrön, főleg azoknak mint én, akiknek miteszeres a bőrük.  A dörzsöléstől akár el is fertőződhetnek ezek és akkor csúnyán begyulladhatnak :S...

Emellett a Helia D Tápláló Arctisztító Tejet vettem, amint egy előző posztban említettem (a smiket is eltávolítja! :D) száraz bőrnek való, de ez nem hátráltatott meg mivel télen abból rengeteg van!  Úgyhogy abból is készítek majd egy "review-t" a jövő hónapokban.



Egy kis apró infót szereztem egy barátomtól a Helia D termékeket illetve.  A Helia D egy igazi retro túlélő, fénykora nagyjából a 70-es évekhez tehető (jaj mint egy töri tanár :p hehehe)...  talán.  Nagyon népszerű termék volt annak idején, és most úgy tűnik szép lassan újraélheti ezt a fénykorát ahogyan az én generációm is kezd érdeklődni utána, főleg Magyarországon, ami érthető mivel csak is hazai termék, :) és jól is működik!

Tehát, ha valahogyan sikerül erre a márkára tennie a kezét, ne habozzon, próbálja ki!  Ezek a termékek nagyon is MEGFIZETHETŐ ÁRON vannak!  Nem a legdrágább de nem is a legolcsóbb, tökéltetesen illik abban a közmondásba, "az arany középút",  amelyben erősen hiszek :)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése