2012. július 3., kedd

Hűha, az az igazság hogy a fényképező gépem még mindig nincs megjavítva, így hát sajnos nem tudtam eddig gazdagítani a blogot képekkel.  Hamarosan indulok vissza külföldre tanulni, úgyhogy a megvásárolt termékeket majd csak ott fogom kipróbálni és bemutatni, van egy csomó, úgyhogy nem fog unatkozni senki :).

Nagyon meleg idő van most itthon, és hiába kenem magam naptejjel még is sikerüült egy kicsit megégnem, főleg az orrom.  Úgy néztem ki mint aki túl sok rumot ivott, vagy mint a Mikulás? hahaha :D!  Na, szóval gondoltam hogy az éjszakai regeneráló krémem a Helia D-től segíthet ezen, legalább is reméltem hogy a hámlást megakadályozná, és így is volt!  Úgyhogy jó tudni hogy erre is lehet számítani.  Szerencsére nem szoktam durván hámlani ha megékek a napon, de azért kisebb mennyiségben igen, az arcon pedig a legfeltűnőbb a hámlás.

Naptejek...

Biztosan van aki kíváncsi arra hogy melyik naptejet használom és tudok javasolni.  Az az igazság, hogy eddig mindegy volt milyen naptejet alkalmaztam, mindig is használt, és őszíntén szólva nem vagyok valami jártas a naptejek terén.  De azt viszont tudom hogy egy nem vált be, kicsi koromban kiutéses lettem a Coppertone naptejtől...  Most az idén Hawaiian Tropic SPF 50+ naptejünk volt otthon és hát, nekem ez tökéletesen bevált.  Sikerült szépen lebarnulnom az idén :).  Illata a hagyományos, típikus naptej illatra emlékeztett, állaga pedig sűrű és krémes, egyáltalán nem folyékony, a színe pedig krémszínű, nem tiszta fehér.  "Nagyon vízálló" ("very water resistant") és tartalmaz C és E vitamintés persze az UV sugárzástól is véd.  Könnyen felszívódik,  és nem túlzottan zsíros.

Így javasolni a Hawaiian Tropic-ot tudnám, de mint minden termékkel, mindenki találja meg azt amely neki jól bevált :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése