2013. november 2., szombat

St. Ives Sárgabarack Bőrradír (Minden bőrtípusra) (St. Ives Apricot Exfoliating Scrub (For all skin types))

Sziasztok!

Ma egy régóta ismert terméket mutatok be nektek, nem sikerült Magyarországon találnom, de biztos hogy valahol kapható, csak eddig nem volt időm alaposan szétnézni. Ezt az Egyesült Királyságban vettem, Kanadában találkoztam vele először. Ráadásul ez volt az első arcradír amit kipróbáltam, és akkor nagyon bevállt. Azóta sok év eltelt, és újra felfedeztem, most meg még jobb mint valaha :). Én a Fresh Skin ("Friss Bőr") változatott vettem meg. Szerintem augusztus óta használom, és nagyon megvagyok vele elégedve. Azóta is csak a fél tubust használtam el :).

Az egyik kedvenc "vlogger"-em videóját néztem, és mondta hogy milyen fontos az bőrradír az acne hegek eltüntetéséhez. Gondoltam újra levadászom ezt e terméket, és a bőrápolási rutinomba helyezem.

Minden más nap alkalmazom, heti 3-4 alkalom az ajánlott. Sminkeltávolítás, arctisztítás után alkalmazom amikor tusolok. Körkörös mozdulatokkal alaposan megmasszírozom vele a bőrömet, és leöblítem bő meleg vízzel. Érezhetően puhább a bőröm tappintása, és tisztábbnak is tűnik. Látható a különbség a bőrömön amikor eltávolítja a sok elhalt hámsejtet. Persze, túlzásba sem szabad vinni, csak mértékkel, hogy a bőrünket ne sértsük fel, és hogy egyensúlya visszaálljon. Ezért szoktam minden második nap alkalmazni, néha akár két nap szünetet is tartok.

Ez a bőrradír sárgabarackmag szemcséket tartalmaz, természetes anyagokkal készül, és olajmentes. Paraban-mentes termék, finom illatú, nagyon sűrű állagú. Ezt a terméket mindenkinek ajánlom :).





Hi Everyone!

Today I will introduce a long-known product of mine to all of you. Until now I have not been able to find this product in Hungary, but I am quite certain it is distributed there, I just haven't had a chance to have a thorough look around yet. I bought this one here in the UK, but I first became aware of it in Canada. This was also the first exfoliating scrub, and I really liked it then. Since then many years have passed and I have rediscovered it once again :). I am using the Fresh Skin product since August, and I am very satisfied with the results. Ever since then I have only used about half of the tube :).

One of my favourite vloggers brought my attention to the importance of exfoliating in order to remove acne scars with time. I decided to hunt this product down once again and fit it into my skincare routine.

I use this scrub every second day, recommended use is 3-4 times per week. After removing my make-up and cleansing, I use it up a finishing step in my cleansing routine. My skin is noticeably softer after use, and much cleaner. You can definitely see the difference it makes when all of those dead skin cells are removed. Of course, one shouldn't take it too far either because you might end up damaging your skin, therefore it is important to allow your skin to get back to its normal balanced state. This is why I use it every second day, sometimes I will give my skin a 2-day rest as well.

This exfoliating scrub contains granules from the apricot's pit, it contains natural ingredients and is oil-free. This is a paraben-free product, it smells great and has a very thick and creamy texture. I highly recommend this product for anyone :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése